Ogłoszenie nieaktualne od 25 maja 2020
W związku z zagrożeniem zachorowania na COVID-19 Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dopuściło możliwość rejestrowania się jako osoba bezrobotna wypełniając dokumenty w domu i przekazując je do Powiatowego Urzędu Pracy za pośrednictwem poczty lub pozostawiając w dedykowanej temu skrzynce wystawianej w siedzibie urzędu (od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 10.30 oraz 14:00 – 14:30) .
Datą rejestracji będzie data wpłynięcia do urzędu dokumentów kompletnie wypełnionych i podpisanych .
Należy wypełnić kartę rejestracyjną i oświadczenia do niej dołączone oraz dołączyć kserokopię obu stron dowodu osobistego. Dokumenty należy podpisywać tak jak wygląda wzór podpisu w dowodzie osobistym, jeśli jest, jeśli nie ma – pełnym imieniem i nazwiskiem.
W przypadku pierwszej rejestracji w urzędzie należy złożyć dodatkowo kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, świadectwa pracy i inne dokumenty niezbędne do ustalenia jej uprawnień przysługujących na podstawie przepisów ustawy (np. zaświadczenia z ZUS lub potwierdzające umowę zlecenie), dokumenty stwierdzające przeciwwskazania do wykonywania określonych prac, orzeczenie o niepełnosprawności jeżeli takie posiada.
Wszystkie kserokopie osoba rejestrująca się musi opatrzyć formułą „za zgodność z oryginałem" i podpisać tak jak wygląda podpis w dowodzie osobistym, jeśli jest, jeśli nie ma – pełnym imieniem i nazwiskiem.
W przypadku kolejnej rejestracji należy złożyć tylko takie dokumenty, których w urzędzie nie przedkładano przy poprzednich rejestracjach .
Kartę rejestracyjną i oświadczenia do wypełnienia można pobrać z siedziby urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 10.30 oraz 14:00 – 14:30 lub ze strony internetowej https://przasnysz.praca.gov.pl .
Dodatkowe informacje tel. 29 7564743