Zamówienie publiczne o wartości poniżej stosowania Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm)
Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie „Szkolenie sekretarka /rejestratorka medyczna" dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu.
Zamawiający:
Powiatowy Urząd Pracy w PrzasnyszuSiedziba: ul. B. Joselewicza 6, 06 – 300 Przasnysz
REGON: 550347829
NIP: 761-10-79-141
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie „Szkolenia sekretarka/rejestratorka medyczna" dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu. - Celem szkolenia: Zdobycie wiedzy dotyczącej obsługi pacjenta w placówkach medycznych. Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności związane z prowadzeniem, udostępnianiem oraz przechowywaniem dokumentacji medycznej. Nabędzie umiejętności związane z zasadami rejestracji medycznej. Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności posługiwania się programami użytkowymi Microsoft Word i Excel w pracy biurowej.
- Uczestnicy szkolenia: osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu, które pragną pracować w zawodzie sekretarka, rejestratorka medyczna w placówkach medycznych.
- Termin realizacji zamówienia: wrzesień, październik, listopad 2023 r. Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą wybranym do jego realizacji.
- Miejsce szkolenia: Przasnysz lub miejscowości położone w odległości nie większej niż 20 km.
- Liczba godzin szkolenia: min. 64 godziny.
- Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia dotyczące m. in:
- Zasady pracy w służbach zdrowia – struktura, źródła finasowania, umowy na podstawie których funkcjonują służby zdrowia, organy kontroli i nadzoru, współpraca z NFZ;
- Zarzadzanie, organizacja i elementy wizerunku sekretariatu / rejestracji medycznej,
- Profesjonalna obsługa pacjenta – kultura i etyka zawodu, tajemnica zawodowa, komunikacja, współpraca z trudnym klientem;
- Podstawy pracy administracyjno – biurowej w sekretariacie/ rejestracji,
- Podstawy zarzadzania dokumentacją w sekretariacie/ rejestracji – system kancelaryjny, podział dokumentacji na kategorie archiwalne, przekazanie akt do archiwum, klasyfikowanie informacji niejawnych, klauzule tajności i okres ochrony;
- Rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych – portal SZOI, program SOMED, KS-PPS, rozliczenia w ramach NFZ, system elektronicznej weryfikacji uprawnień świadczeniobiorców (eWuś);
- Prowadzenie dokumentacji medycznej – rodzaje dokumentacji medycznej, dokumentacja papierowa i elektroniczna, zasady udostępniania dokumentacji i ich archiwizacji, wypisywanie zaświadczeń, sporządzanie wypisów dla pacjentów, sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej, systemy bazodanowe i rejestry np.: Dilo, SIMP, SMPT;
- Obsługa programów użytkowych – Microsoft Word, Excel, rejestracja pacjentów, konfiguracje programu, prowadzenie kolejki oczekujących, prowadzenie terminarzy lekarzy, elektroniczna dokumentacja medyczna,
- Teoretyczne podstawy edukacji i promocji zdrowia,
- Egzaminy: w ostatnim dniu szkolenia powinien być zorganizowany egzamin wewnętrzny. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wydane na podstawie § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 667).
- W czasie realizacji zamówienia muszą zostać zapewnione właściwe, zgodne zobowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe, sanitarne i socjalne, oraz sprzęt niezbędny do realizacji programu szkolenia.
- Instytucja Szkoleniowa zapozna uczestników szkolenia z programem i harmonogramem szkolenia. Zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu oraz zapewni w każdym dniu odbywania zajęć serwis kawowy.
- Instytucja Szkoleniowa zobowiązana jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w czasie trwania szkolenia.
- Kadra dydaktyczna: zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach.
Wykaz dokumentów niezbędnych do udziału w zapytaniu cenowym
O zamówienie może ubiegać się instytucja szkoleniowa, która przedstawi następujące dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem:- formularz oferty,
- program szkolenia – załącznik nr 1 do formularza oferty,
- preliminarz kosztów - załącznik nr 2 do formularza oferty,
- wykaz usług szkoleniowych - wykaże co najmniej 3 szkolenia zgodne z przedmiotem zapytania zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat- załącznik n. 3 do formularza oferty,
- wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - osoby zdolne do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz dostosowane do zakresu szkolenia - załącznik nr 4 do formularza oferty,
- wzór anonimowej ankiety służącej do oceny szkolenia – załącznik nr 5 do formularza oferty,
- aktualny wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej,
- wzór zaświadczenia potwierdzający ukończenie szkolenia,
- pełnomocnictwo do reprezentowania instytucji szkoleniowej, przygotowania i podpisania oferty wraz z załącznikami oraz podpisania umowy szkoleniowej w przypadku, kiedy osoba nie jest osobą reprezentującą podmiot, widniejącą w dokumencie ewidencyjnym.
Kryteria oceny oferty:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:- cena 70%,
- doświadczenie w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zapytania 30%.
Sposób oceny: (najniższa cena/cena występująca w ofercie) x 70 punktów.
Doświadczenie instytucji szkoleniowej – ilość zrealizowanych szkoleń związanych z tematyką szkolenia w okresie 3 ostatnich lat w skali od 0 do 30 punktów (za każde przeprowadzone szkolenie 1 pkt maksymalnie 30 pkt.).
Ustala się wagę kryterium: 0 - 30 punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i posiada największą ilość punktów z ww. kryteriów oceny.
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty kompletne i przygotowane zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w druku oferty szkoleniowej, załączonym do zapytania cenowego. W przypadku stwierdzenia przez Komisję braków lub błędów w złożonej ofercie – oferta nie podlega ocenie.
Sposób przygotowania oferty:
Wersja papierowa – ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie w tytule wpisując „Szkolenie sekretarka rejestratorka medyczna" w sekretariacie urzędu,Wersja elektroniczna – oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być podpisana: podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym. Każdy z plików powinien być podpisany,
Nie dopuszcza się składania oferty faxem.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w terminie od 29.08.2023 r. do 08.09.2023 r. do godz. 1500:- w wersji papierowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu przy ul. Berka Joselewicza 6 w pok. nr 25 (sekretariat),
- w wersji elektronicznej przez e-PUAP na adres skrytki: /pup_przasnysz/SkrytkaESP,
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zlecenie zorganizowania i przeprowadzenia ww. szkolenia zostanie dokonane na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych ww. Urzędu.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej urzędu
Zamawiający poinformuje instytucję szkoleniową, której oferta zostanie wybrana o terminie podpisania umowy. Integralną częścią umowy jest przedstawiony harmonogram szkolenia.
W przypadku, gdy instytucja, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania umowy wówczas wybrana zostanie oferta instytucji następnej w kolejności.
Dodatkowe informacje:
Osoba upoważniona do kontaktu: Marta GórskaWszelkie pytania prosimy kierować na adres: zamowienia@pupprzasnysz.pl
W trakcie oceny wyboru najkorzystniejszej oferty możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonaniu oceny.
Dyrektor PUP może unieważnić postępowanie w każdym czasie nie podając powodu.