Zapytanie cenowe na zorganizowanie „Szkolenie sekretarka/rejestratorka medyczna”

Print Drukuj
Zapytanie cenowe na zorganizowanie „Szkolenie sekretarka/rejestratorka medyczna" w 2023 r.
Zamówienie publiczne o wartości poniżej stosowania Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm)
Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie „Szkolenie sekretarka /rejestratorka medyczna" dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu.

Zamawiający:

Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Siedziba: ul. B. Joselewicza 6, 06 – 300 Przasnysz
REGON: 550347829
NIP: 761-10-79-141

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia sekretarka/rejestratorka medyczna" dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu.
  2. Celem szkolenia: Zdobycie wiedzy dotyczącej obsługi pacjenta w placówkach medycznych. Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności związane z prowadzeniem, udostępnianiem oraz przechowywaniem dokumentacji medycznej. Nabędzie umiejętności związane z zasadami rejestracji medycznej. Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności posługiwania się programami użytkowymi Microsoft Word i Excel w pracy biurowej.
  3. Uczestnicy szkolenia: osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu, które pragną pracować w zawodzie sekretarka, rejestratorka medyczna w placówkach medycznych.
  4. Termin realizacji zamówienia: wrzesień, październik, listopad 2023 r. Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą wybranym do jego realizacji.
  5. Miejsce szkolenia: Przasnysz lub miejscowości położone w odległości nie większej niż 20 km.
  6. Liczba godzin szkolenia: min. 64 godziny.
Przyjmuje się, że godzina zegarowa szkolenia to 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Dopuszcza się ustalenie przerw w sposób elastyczny, ale nie mogą one skracać czasu trwania zajęć.
  1. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia dotyczące m. in:
    • Zasady pracy w służbach zdrowia – struktura, źródła finasowania, umowy na podstawie których funkcjonują służby zdrowia, organy kontroli i nadzoru, współpraca z NFZ;
    • Zarzadzanie, organizacja i elementy wizerunku sekretariatu / rejestracji medycznej,
    • Profesjonalna obsługa pacjenta – kultura i etyka zawodu, tajemnica zawodowa, komunikacja, współpraca z trudnym klientem;
    • Podstawy pracy administracyjno – biurowej w sekretariacie/ rejestracji,
    • Podstawy zarzadzania dokumentacją w sekretariacie/ rejestracji – system kancelaryjny, podział dokumentacji na kategorie archiwalne, przekazanie akt do archiwum, klasyfikowanie informacji niejawnych, klauzule tajności i okres ochrony;
    • Rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych – portal SZOI, program SOMED, KS-PPS, rozliczenia w ramach NFZ, system elektronicznej weryfikacji uprawnień świadczeniobiorców (eWuś);
    • Prowadzenie dokumentacji medycznej – rodzaje dokumentacji medycznej, dokumentacja papierowa i elektroniczna, zasady udostępniania dokumentacji i ich archiwizacji, wypisywanie zaświadczeń, sporządzanie wypisów dla pacjentów, sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej, systemy bazodanowe i rejestry np.: Dilo, SIMP, SMPT;
    • Obsługa programów użytkowych – Microsoft Word, Excel, rejestracja pacjentów, konfiguracje programu, prowadzenie kolejki oczekujących, prowadzenie terminarzy lekarzy, elektroniczna dokumentacja medyczna,
    • Teoretyczne podstawy edukacji i promocji zdrowia,
  2. Egzaminy: w ostatnim dniu szkolenia powinien być zorganizowany egzamin wewnętrzny. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wydane na podstawie § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 667).
  3. W czasie realizacji zamówienia muszą zostać zapewnione właściwe, zgodne zobowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe, sanitarne i socjalne, oraz sprzęt niezbędny do realizacji programu szkolenia.
  4. Instytucja Szkoleniowa zapozna uczestników szkolenia z programem i harmonogramem szkolenia. Zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu oraz zapewni w każdym dniu odbywania zajęć serwis kawowy.
  5. Instytucja Szkoleniowa zobowiązana jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w czasie trwania szkolenia.
  6. Kadra dydaktyczna: zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach.

Wykaz dokumentów niezbędnych do udziału w zapytaniu cenowym

O zamówienie może ubiegać się instytucja szkoleniowa, która przedstawi następujące dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem:
  1. formularz oferty,
  2. program szkolenia – załącznik nr 1 do formularza oferty,
  3. preliminarz kosztów - załącznik nr 2 do formularza oferty,
  4. wykaz usług szkoleniowych - wykaże co najmniej 3 szkolenia zgodne z przedmiotem zapytania zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat- załącznik n. 3 do formularza oferty,
  5. wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - osoby zdolne do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz dostosowane do zakresu szkolenia - załącznik nr 4 do formularza oferty,
  6. wzór anonimowej ankiety służącej do oceny szkolenia – załącznik nr 5 do formularza oferty,
  7. aktualny wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
  8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej,
  9. wzór zaświadczenia potwierdzający ukończenie szkolenia,
  10. pełnomocnictwo do reprezentowania instytucji szkoleniowej, przygotowania i podpisania oferty wraz z załącznikami oraz podpisania umowy szkoleniowej w przypadku, kiedy osoba nie jest osobą reprezentującą podmiot, widniejącą w dokumencie ewidencyjnym.
Ocena wykazu dokumentów załączonych do zapytania ofertowego: załączone, niezałączone.

Kryteria oceny oferty:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
  1. cena 70%,
  2. doświadczenie w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zapytania 30%.
Cena szkolenia – ustala się wagę kryterium: 0 - 70 punktów.
Sposób oceny: (najniższa cena/cena występująca w ofercie) x 70 punktów.
Doświadczenie instytucji szkoleniowej – ilość zrealizowanych szkoleń związanych z tematyką szkolenia w okresie 3 ostatnich lat w skali od 0 do 30 punktów (za każde przeprowadzone szkolenie 1 pkt maksymalnie 30 pkt.).
Ustala się wagę kryterium: 0 - 30 punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i posiada największą ilość punktów z ww. kryteriów oceny.
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty kompletne i przygotowane zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w druku oferty szkoleniowej, załączonym do zapytania cenowego. W przypadku stwierdzenia przez Komisję braków lub błędów w złożonej ofercie – oferta nie podlega ocenie.

Sposób przygotowania oferty:

Wersja papierowa – ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie w tytule wpisując Szkolenie sekretarka rejestratorka medyczna" w sekretariacie urzędu,
Wersja elektroniczna – oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być podpisana: podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym. Każdy z plików powinien być podpisany,
Nie dopuszcza się składania oferty faxem.

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w terminie od 29.08.2023 r. do 08.09.2023 r. do godz. 1500:
  • w wersji papierowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu przy ul. Berka Joselewicza 6 w pok. nr 25 (sekretariat),
  • w wersji elektronicznej przez e-PUAP na adres skrytki: /pup_przasnysz/SkrytkaESP,

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zlecenie zorganizowania i przeprowadzenia ww. szkolenia zostanie dokonane na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych ww. Urzędu.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej urzędu
Zamawiający poinformuje instytucję szkoleniową, której oferta zostanie wybrana o terminie podpisania umowy. Integralną częścią umowy jest przedstawiony harmonogram szkolenia.
W przypadku, gdy instytucja, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania umowy wówczas wybrana zostanie oferta instytucji następnej w kolejności.

Dodatkowe informacje:

Osoba upoważniona do kontaktu: Marta Górska
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: zamowienia@pupprzasnysz.pl
W trakcie oceny wyboru najkorzystniejszej oferty możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonaniu oceny.
Dyrektor PUP może unieważnić postępowanie w każdym czasie nie podając powodu.


 

Załączniki

(6)Formularz ofertowy
(6)Formularz ofertowy.docx 24 KB
(3)wzór umowy
(3)wzór umowy.docx 37 KB
(6)załącznik 1 program szkolenia
(6)załącznik 1 program szkolenia.docx 17 KB
(3)załącznik 2 preliminarz
(3)załącznik 2 preliminarz.docx 16 KB
(4)załącznik 3 wykaz szkoleń
(4)załącznik 3 wykaz szkoleń.docx 17 KB
(3)załącznik 4 wykaz kadry
(3)załącznik 4 wykaz kadry.docx 16 KB
(3)załącznik 5 ankieta końcowa
(3)załącznik 5 ankieta końcowa.docx 18 KB
Informacje o publikacji dokumentu