CAZ.525.1.2025
Zapytanie cenowe na zorganizowanie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" w 2025 r.
Zamówienie publiczne o wartości poniżej stosowania Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 475 z późn. zm.)
Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu.
Zamawiający:
Powiatowy Urząd Pracy w PrzasnyszuSiedziba: ul. B. Joselewicza 6, 06 – 300 Przasnysz
REGON: 550347829
NIP: 761-10-79-141
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" dla około 70 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu. Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadkach niezależnych od tut. Urzędu.
- Celem szkolenia: jest rozwój kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
- Uczestnicy szkolenia: osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu. Osoby będą kierowane na szkolenie cyklicznie, w około 5-15 osobowych grupach szkoleniowych. Lista uczestników szkolenia zostanie przekazana Instytucji Szkoleniowej po zebraniu grupy w terminie min. 2-3 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- Termin realizacji zamówienia: luty – grudzień 2025 r. W związku z tym, iż jest to szkolenie cykliczne poniżej zamieszczono przybliżone terminy realizacji szkoleń. Urząd zastrzega sobie prawo do ich zmiany w zależności od aktualnych potrzeb:
- 19.02 2025 r. – 21.02.2025 r.,
- 19.03.2025 r. – 21.03.2025 r.,
- 16.04.2025 r. – 18.04.2025 r.,
- 21.05.2025 r. – 23.05.2025 r.,
- 16.06.2025 r. – 18.06.2025 r.,
- 16.07.2025 r. – 18.07.2025 r.,
- 17.09.2025 r. – 19.09.2025 r.,
- 15.10.2025 r. – 17.10.2025 r.,
- 19.11.2025 r. – 21.11.2025 r.,
- 10.12.2025 r. – 12.12.2025 r.
- Miejsce szkolenia: Szkolenie odbywać się będzie w budynku Starostwa Powiatowego
w Przasnyszu ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz – lokal udostępniony nieodpłatnie. - Liczba godzin szkolenia: Szkolenie – dla każdej grupy nie może być dłuższe niż 3 dni robocze następujące po sobie w wymiarze 24 godz. zegarowych, po 8 godz. dziennie w godz. od 0800 do 1600. Przyjmuje się, że godzina zegarowa szkolenia to 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Dopuszcza się ustalenie przerw w sposób elastyczny, ale nie mogą one skracać czasu trwania zajęć.
- Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia dotyczące m. in:
- Rejestracji działalności gospodarczej,
- Organizacja i zarzadzanie własną firmą,
- Księgowość – wybory formy opodatkowania, rozliczenie z US i ZUS.
- Egzamin: szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym, zorganizowanym w ostatnim dniu szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wydane na podstawie § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 667).
- W czasie realizacji zamówienia muszą zostać zapewnione właściwe, zgodne zobowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Instytucja Szkoleniowa zapozna uczestników szkolenia z programem i harmonogramem szkolenia. Zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu oraz zapewni w każdym dniu odbywania zajęć serwis kawowy.
- Instytucja Szkoleniowa zobowiązana jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w czasie trwania szkolenia.
- Kadra dydaktyczna: zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach.
Wykaz dokumentów niezbędnych do udziału w zapytaniu cenowym
O zamówienie może ubiegać się instytucja szkoleniowa, która przedstawi następujące dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem:- formularz oferty,
- program szkolenia – załącznik nr 1 do formularza oferty,
- preliminarz kosztów - załącznik nr 2 do formularza oferty,
- wykaz usług szkoleniowych - wykaże co najmniej 3 szkolenia zgodne z przedmiotem zapytania zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat- załącznik n. 3 do formularza oferty,
- wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - osoby zdolne do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz dostosowane do zakresu szkolenia - załącznik nr 4 do formularza oferty,
- wzór anonimowej ankiety służącej do oceny szkolenia – załącznik nr 5 do formularza oferty,
- aktualny wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej,
- wzór zaświadczenia potwierdzający ukończenie szkolenia,
- pełnomocnictwo do reprezentowania instytucji szkoleniowej, przygotowania i podpisania oferty wraz z załącznikami oraz podpisania umowy szkoleniowej w przypadku, kiedy osoba nie jest osobą reprezentującą podmiot, widniejącą w dokumencie ewidencyjnym.
Kryteria oceny oferty:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:- cena 70%,
- doświadczenie w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zapytania 30%.
Sposób oceny: (najniższa cena/cena występująca w ofercie) x 70 punktów.
Doświadczenie instytucji szkoleniowej - ustala się wagę kryterium: 0 - 30 punktów procentowych.
Doświadczenie instytucji szkoleniowej będzie oceniane w następujący sposób: za każde przeprowadzone szkolenie powyżej 3 szkoleń wymaganych do udziału w zapytaniu cenowym, instytucja szkoleniowa otrzyma 1 punkt procentowy, nie więcej, jednakże niż 30 punktów procentowych.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i posiada największą ilość punktów z ww. kryteriów oceny.
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty kompletne i przygotowane zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w druku oferty szkoleniowej, załączonym do zapytania cenowego.
W przypadku stwierdzenia przez Komisję braków lub błędów w złożonej ofercie – oferta nie podlega ocenie.
Sposób przygotowania oferty:
Wersja papierowa – ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie w tytule wpisując Szkolenie „ABC Przedsiębiorczości" w sekretariacie urzędu,Wersja elektroniczna – oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być podpisana: podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym. Każdy z plików powinien być podpisany,
Nie dopuszcza się składania oferty faxem.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w terminie od 20.01.2025 r. do 28.01.2025 r. do godz. 1500:- w wersji papierowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu przy ul. Berka Joselewicza 6 w pok. nr 25 (sekretariat),
- w wersji elektronicznej przez e-PUAP na adres skrytki: /pup_przasnysz/SkrytkaESP,
przez e-Doręczenia na adres: AE:PL-80798-57517-ECVBF-32.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zlecenie zorganizowania i przeprowadzenia ww. szkolenia zostanie dokonane na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych ww. Urzędu.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej urzędu
Zamawiający poinformuje instytucję szkoleniową, której oferta zostanie wybrana o terminie podpisania umowy. Integralną częścią umowy jest przedstawiony harmonogram szkolenia.
W przypadku, gdy instytucja, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania umowy wówczas wybrana zostanie oferta instytucji następnej w kolejności.
Dodatkowe informacje:
Osoba upoważniona do kontaktu: Marta GórskaWszelkie pytania prosimy kierować na adres: zamowienia@przasnysz.praca.gov.pl
W trakcie oceny wyboru najkorzystniejszej oferty możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonaniu oceny.
Dyrektor PUP może unieważnić postępowanie w każdym czasie nie podając powodu.