Публикатор

Zapytanie cenowe na zorganizowanie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości” w 2025 r.

Przasnysz, 17.01.2025 r.
CAZ.525.1.2025
Zapytanie cenowe na zorganizowanie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" w 2025 r.
Zamówienie publiczne o wartości poniżej stosowania Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 475 z późn. zm.)
Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu.

Zamawiający:

Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Siedziba: ul. B. Joselewicza 6, 06 – 300 Przasnysz
REGON: 550347829
NIP: 761-10-79-141

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" dla około 70 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu. Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadkach niezależnych od tut. Urzędu.
  2. Celem szkolenia: jest rozwój kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
  3. Uczestnicy szkolenia: osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu. Osoby będą kierowane na szkolenie cyklicznie, w około 5-15 osobowych grupach szkoleniowych. Lista uczestników szkolenia zostanie przekazana Instytucji Szkoleniowej po zebraniu grupy w terminie min. 2-3 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
  4. Termin realizacji zamówienia: luty – grudzień 2025 r. W związku z tym, iż jest to szkolenie cykliczne poniżej zamieszczono przybliżone terminy realizacji szkoleń. Urząd zastrzega sobie prawo do ich zmiany w zależności od aktualnych potrzeb:
  1. 19.02 2025 r. – 21.02.2025 r.,
  2. 19.03.2025 r. – 21.03.2025 r.,
  3. 16.04.2025 r. – 18.04.2025 r.,
  4. 21.05.2025 r. – 23.05.2025 r.,
  5. 16.06.2025 r. – 18.06.2025 r.,
  6. 16.07.2025 r. – 18.07.2025 r.,
  7. 17.09.2025 r. – 19.09.2025 r.,
  8. 15.10.2025 r. – 17.10.2025 r.,
  9. 19.11.2025 r. – 21.11.2025 r.,
  10. 10.12.2025 r. – 12.12.2025 r.
  1. Miejsce szkolenia: Szkolenie odbywać się będzie w budynku Starostwa Powiatowego
    w Przasnyszu ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz – lokal udostępniony nieodpłatnie.
  2. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie – dla każdej grupy nie może być dłuższe niż 3 dni robocze następujące po sobie w wymiarze 24 godz. zegarowych, po 8 godz. dziennie w godz. od 0800 do 1600.  Przyjmuje się, że godzina zegarowa szkolenia to 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Dopuszcza się ustalenie przerw w sposób elastyczny, ale nie mogą one skracać czasu trwania zajęć.
  3. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia dotyczące m. in:
    1. Rejestracji działalności gospodarczej,
    2. Organizacja i zarzadzanie własną firmą,
    3. Księgowość – wybory formy opodatkowania, rozliczenie z US i ZUS.
Program szkolenia musi być tak sporządzony, aby osoby w nim uczestniczące, zdobyły pakiet wiedzy niezbędny w podejmowaniu decyzji na starcie do bezpiecznego prowadzenia firmy.
  1.  Egzamin: szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym, zorganizowanym w ostatnim dniu szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wydane na podstawie § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 667).
  2. W czasie realizacji zamówienia muszą zostać zapewnione właściwe, zgodne zobowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy.
  3. Instytucja Szkoleniowa zapozna uczestników szkolenia z programem i harmonogramem szkolenia. Zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu oraz zapewni w każdym dniu odbywania zajęć serwis kawowy.
  4. Instytucja Szkoleniowa zobowiązana jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w czasie trwania szkolenia.
  5. Kadra dydaktyczna: zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach.

Wykaz dokumentów niezbędnych do udziału w zapytaniu cenowym

O zamówienie może ubiegać się instytucja szkoleniowa, która przedstawi następujące dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem:
  1. formularz oferty,
  2. program szkolenia – załącznik nr 1 do formularza oferty,
  3. preliminarz kosztów - załącznik nr 2 do formularza oferty,
  4. wykaz usług szkoleniowych - wykaże co najmniej 3 szkolenia zgodne z przedmiotem zapytania zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat- załącznik n. 3 do formularza oferty,
  5. wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - osoby zdolne do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz dostosowane do zakresu szkolenia - załącznik nr 4 do formularza oferty,
  6. wzór anonimowej ankiety służącej do oceny szkolenia – załącznik nr 5 do formularza oferty,
  7. aktualny wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
  8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej,
  9. wzór zaświadczenia potwierdzający ukończenie szkolenia,
  10. pełnomocnictwo do reprezentowania instytucji szkoleniowej, przygotowania i podpisania oferty wraz z załącznikami oraz podpisania umowy szkoleniowej w przypadku, kiedy osoba nie jest osobą reprezentującą podmiot, widniejącą w dokumencie ewidencyjnym.
Ocena wykazu dokumentów załączonych do zapytania ofertowego: załączone, niezałączone.

Kryteria oceny oferty:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
  1. cena 70%,
  2. doświadczenie w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zapytania 30%.
Cena szkolenia – ustala się wagę kryterium: 0 - 70 punktów procentowych.
Sposób oceny: (najniższa cena/cena występująca w ofercie) x 70 punktów.
Doświadczenie instytucji szkoleniowej - ustala się wagę kryterium: 0 - 30 punktów procentowych.
Doświadczenie instytucji szkoleniowej będzie oceniane w następujący sposób: za każde przeprowadzone szkolenie powyżej 3 szkoleń wymaganych do udziału w zapytaniu cenowym, instytucja szkoleniowa otrzyma 1 punkt procentowy, nie więcej, jednakże niż 30 punktów procentowych.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i posiada największą ilość punktów z ww. kryteriów oceny.
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty kompletne i przygotowane zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w druku oferty szkoleniowej, załączonym do zapytania cenowego.
W przypadku stwierdzenia przez Komisję braków lub błędów w złożonej ofercie – oferta nie podlega ocenie.

Sposób przygotowania oferty:

Wersja papierowa – ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie w tytule wpisując Szkolenie „ABC Przedsiębiorczości" w sekretariacie urzędu,
Wersja elektroniczna – oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być podpisana: podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym. Każdy z plików powinien być podpisany,
Nie dopuszcza się składania oferty faxem.

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w terminie od 20.01.2025 r. do 28.01.2025 r. do godz. 1500:
  • w wersji papierowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu przy ul. Berka Joselewicza 6 w pok. nr 25 (sekretariat),
  • w wersji elektronicznej przez e-PUAP na adres skrytki: /pup_przasnysz/SkrytkaESP,
    przez e-Doręczenia na adres: AE:PL-80798-57517-ECVBF-32.

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zlecenie zorganizowania i przeprowadzenia ww. szkolenia zostanie dokonane na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych ww. Urzędu.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej urzędu
Zamawiający poinformuje instytucję szkoleniową, której oferta zostanie wybrana o terminie podpisania umowy. Integralną częścią umowy jest przedstawiony harmonogram szkolenia.
W przypadku, gdy instytucja, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania umowy wówczas wybrana zostanie oferta instytucji następnej w kolejności.

Dodatkowe informacje:

Osoba upoważniona do kontaktu: Marta Górska
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: zamowienia@przasnysz.praca.gov.pl
W trakcie oceny wyboru najkorzystniejszej oferty możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonaniu oceny.
Dyrektor PUP może unieważnić postępowanie w każdym czasie nie podając powodu.
 

Załączniki

Formularz ofertowy
Formularz ofertowy.docx 25 KB
wzór umowy
wzór umowy.docx 32 KB
załącznik 1 program szkolenia
załącznik 1 program szkolenia.docx 17 KB
załącznik 2 preliminarz nowy
załącznik 2 preliminarz nowy.docx 17 KB
załącznik 3 wykaz szkoleń
załącznik 3 wykaz szkoleń.docx 17 KB
załącznik 4 wykaz kadry
załącznik 4 wykaz kadry.docx 17 KB
załącznik 5 ankieta końcowa
załącznik 5 ankieta końcowa.docx 18 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display