Projekt „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"

Print Drukuj

Logotyp Fundusze Europejskie, Rzeczypospolita Polska, Dofinansowane przez Unie Europejską, Podkarpackie Przestrzeń Otwarta&imagePreview=1​​
 
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatowymi Urzędami Pracy województwa podkarpackiego realizuje projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości", w ramach Priorytetu 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających '[[][/bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na lata 2021–2027.


Głównym celem przedsięwzięcia jest rozwój przedsiębiorczości wśród ludzi młodych w województwie podkarpackim poprzez udzielenie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Projekt adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy, które zamieszkują województwo podkarpackie.

Podczas rekrutacji, preferowanymi grupami będą osoby zamieszkujące na obszarach objętych Programem Strategicznym Rozwoju Bieszczad, Programem dla Rozwoju Roztocza i Inicjatywą Czwórmiasto oraz zamieszkujące na obszarze miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze, tj.: Przemyśla, Sanoka, Jasła, Jarosławia, Mielca, Krosna, Dębicy, Niska, Stalowej Woli, Tarnobrzega oraz Przeworska.

Zaplanowane formy wsparcia to m.in.:

  • Przeprowadzenie identyfikacji potrzeb oraz opracowanie indywidualnego planu działania dla każdego uczestnika z uwzględnieniem posiadanych kompetencji oraz preferencji zawodowych predysponujących do prowadzenia działalności gospodarczej.
  • Ocena umiejętności cyfrowych oraz, w przypadku zaistnienia potrzeby, podniesienie poziomu tych kompetencji.
  • Szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej służące późniejszemu zarejestrowaniu i prowadzeniu działalności.
  • Przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej.


Projekt jest realizowany w okresie od 01.10.2023 roku do 31.12.2029 roku.

Całkowita wartość projektu to kwota 153 577 952,00 złotych, z czego dofinansowanie Unii Europejskiej wynosi 129 900 452,00 złotych, a wkład własny 23 677 500,00 złotych.

Wkład własny Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu (Fundusz Pracy) - 1 073 528,00 zł.

KONTAKT

Informacje dotyczące projektu można uzyskać w biurze projektu: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, tel.: 16 734 11 11

 #FunduszeUE   #FunduszeEuropejskie   #fep

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór nr 7.3/1/2025/PUP-JR - ZAKOŃCZONY

Print Drukuj

Na grafice logotypy:  Fudusze Europejskie, Rzeszypospolita Polska, Dofinansowane przez UE, Podkarpackie przestrzeń otwarta

Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu ogłasza nabór nr 7.3/1/2025/PUP-JR do projektu pn. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w  wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” w ramach  Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia, tj. 53 773,70 zł.

Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 537 737,00 zł

Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarosławiu.

Projekt jest realizowany w formule partnerskiej z Wojewódzkim Urzędem Pracy  w Rzeszowie.

Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w terminie od 03.09.2025 r. do 04.09.2025 r.:

  • w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu, przy ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, w godzinach 07.00-15.00,
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e‑Doręczenia) w przypadku posiadania przez Kandydata/tkę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego (w przypadku dokumentów rekrutacyjnych złożonych za pomocą ww. środków komunikacji elektronicznej przepisy §4 ust. 1., 2. i 3. Regulaminu rekrutacji stosuje się odpowiednio – każdy z dokumentów powinien zostać oddzielnie podpisany, odzwierciedlenia (kopie) dokumentów winny zostać dodatkowo poświadczone za zgodność z oryginałem),
  • za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia dokumentu uznaje się datę nadania w placówce pocztowej tj. datę stempla pocztowego).

Kontakt w sprawie naboru: tel. 16 734 11 11 wew. 236.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji oraz pozostałymi dokumentami. 

Osoby bezrobotne chcące wziąć udział w projekcie powinny złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:

  1. Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (Załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielenia wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości") wraz z załącznikiem:
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydane przez uprawniony organ (dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej, które wcześniej nie dostarczyły powyższego dokumentu do PUP Jarosław),
  1. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczejZałącznik Nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielenia wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości") wraz z załącznikami:

Obowiązkowe:

    • Szczegółowa specyfikacja zakupów – Załącznik Nr 1 do Wniosku,
    • Oświadczenie wnioskodawcy o otrzymaniu/nieotrzymaniu pomocy de minimis – Załącznik Nr 2 do Wniosku,
    • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – Załącznik Nr 3 do Wniosku,
    • Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd,
    • Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd,
    • W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.

Dodatkowe:

    • Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, (kserokopie) itd., które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej,
    • Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) - jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe),
    • W przypadku posiadania - oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. dotyczące przyszłych kontrahentów,
    • Wizualizacje wykonanych prac/zdjęcia, przykłady prac.
Uwaga: Kopie wszelkich przedkładanych dokumentów mają  być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/tki.
Oryginały dokumentów złożone w naborze nie będą zwracane.

 

 

 

Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia

Dokumenty rekrutacyjne:

Zał. Nr 1 do Regulaminu Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie

Zał. Nr 2 do Regulaminu Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 1 do Wniosku Szczegółowa specyfikacja zakupów

Zał. Nr 2 do Wniosku Oświadczenie Kandydata/ki o otrzymaniu pomocy de minimis

Zał. Nr 3 do Wniosku Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

Pozostała dokumentacja projektowa:

Zał. Nr 3 do Regulaminu Karta oceny formalnej formularza rekrutacyjnego do udziału w projekcie oraz Wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 4 do Regulaminu Karta oceny formalnej formularza rekrutacyjnego do udziału w projekcie oraz Wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej po dokonaniu poprawy/uzupełnień dokumentów rekrutacyjnych

Zał. Nr 5 do Regulaminu Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 6 do Regulaminu Deklaracja uczestnictwa w projekcie

Zał. Nr 7 do Regulaminu Karta oceny doradcy zawodowego

Umowa uczestnictwa we wsparciu szkoleniowym

Wniosek o zwrot kosztów dojazdu

Umowa w sprawie przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 1 do Umowy Szczegółowa specyfikacja zakupów

Zał. Nr 2 do Umowy Rozliczenie otrzymanych środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 3 do Umowy Szczegółowe rozliczenie wydatków w ramach przyznanych środków

Zał. Nr 4 do Umowy Oświadczenie o kwalifikowalności podatku od towarów i usług (VAT)

Zał. Nr 5 do Umowy Rozliczenie końcowe.

 

Informacje o publikacji dokumentu


Statystyka jarosławskiego rynku pracy

Print Drukuj

Podstawowe informacje statystyczne - stan na 31.08.2025 r.

Liczba bezrobotnych - 4552, w tym 2331 kobiet.
Liczba bezrobotnych z prawem do zasiłku - 761, w tym 398 kobiet.
Liczba zgłoszonych miejsc pracy i miejsc aktywizacji zawodowej w sierpniu 2025 r. - 104.


Więcej informacji statystycznych znajduje się w zakładce Statystyka lokalnego rynku pracy, w której zamieszczone są:

1. Sprawozdania miesięczne MRPiPS-01, MRPiT-01 za 2021 r.,  MRiPS-01 za 2022 r. i 2023 r., MRPiPS-01 za 2024 r. oraz MRPiPS-01 za 2025 r. zazawierające dane o:

  • strukturze i bilansie bezrobotnych
  • aktywnych formach przeciwdziałania bezrobociu   
  • poszukujących pracy, osobach uprawnionych do dodatku aktywizacyjnego, cudzoziemcach
  • wolnych miejscach pracy i miejscach aktywizacji zawodowej
  • zwolnieniach grupowych i zwolnieniach monitorowanych
  • strukturze bezrobotnych oraz poszukujących pracy według czasu pozostawania bez pracy, wieku, wykształcenia i stażu pracy

2 .Sprawozdania miesięczne MRPiPS-01 (MPiPS-01) za lata 2010-2020 zawierające dane o:

  • strukturze i bilansie bezrobotnych
  • aktywnych formach przeciwdziałania bezrobociu
  • poszukujących pracy
  • pośrednictwie pracy i wybranych formach aktywizacji
  • zwolnieniach grupowych i zwolnieniach monitorowanych

3. Sprawozdania kwartalne Załącznik 1 do Sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) za lata 2010-2020 zawierające dane o:

  • bezrobotnych oraz poszukujących pracy według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy

Ponadto Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu gromadzi od 2021 roku dane statystyczne w następujących sprawozdaniach:

  1. Załącznik 1 do sprawozdania MRiPS-01 (MRPiT-01) "Bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej według zawodów i specjalności"
  2. Załącznik 2 do sprawozdania MRiPS-01 (MRPiT-01) "Poradnictwo zawodowe, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych, kształcenie ustawiczne"
  3. Załącznik 3 do sprawozdania MRiPS-01 (MRPiT-01) "Bezrobotni według gmin"
  4. Załącznik 4 do sprawozdania MRiPS-01 (MRPiT-01) "Umowy z agencjami zatrudnienia, programy specjalne, programy regionalne, Programy Aktywizacja i Integracja, zlecenia działań aktywizacyjnych"

oraz dane statystyczne za lata 2010-2020 w następujących sprawozdaniach:

  1. Załącznik 2 do sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) "Bezrobotni według rodzaju działalności ostatniego miejsca pracy, poszukujący pracy oraz wolne miejsca pracy miejsca aktywizacji zawodowej"
  2. Załącznik 3 do sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) "Bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej według zawodów i specjalności"
  3. Załącznik 4 do sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) "Poradnictwo zawodowe, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych, kształcenie ustawiczne"
  4. Załącznik 5 do sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) "Bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy"
  5. Załącznik 6 do sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) "Formy wsparcia klientów urzędów pracy"
  6. Załącznik 7 do sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) "Bezrobotni według gmin"
  7. Załącznik 8 do sprawozdania MRPiPS-01 (MPiPS-01) "Umowy z agencjami zatrudnienia, programy specjalne, programy regionalne, Programy Aktywizacja i Integracja, zlecenia działań aktywizacyjnych"
  8. MRPiPS-07 (MPiPS-07) "Sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu".

Kontakt dotyczący sprawozdań:
Justyna Podolak
tel. 16 734 11 11 wew. 277

Informacje o publikacji dokumentu


Statystyka lokalnego rynku pracy - rok 2025

Print Drukuj
Sprawozdania o rynku pracy Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (symbol MRPiPS-01, MRPiT-01, MRiPS-01) zamieszczone na stronie internetowej są również dostępne w formie tradycyjnej (papierowej) w siedzibie Urzędu (ul. Słowackiego 2, Jarosław) w pokoju 208.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Sprawozdanie MRPiPS01 - Sierpień 2025 r.

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Roboty publiczne

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Wniosek o zorganizowanie robót publicznych

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


PRACE INTERWENCYJNE - nabór nr PI/3/2025/RMWB - składanie wniosków od 11.09.2025 do 12.09.2025

Print Drukuj

Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministry Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
PRACE INTERWENCYJNE realizowane są na podstawie ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Prosimy o zapoznanie się i stosowanie zawsze aktualnego druku wniosku oraz załączników umieszczonych w ramach naboru. 
Oświadczenie dla osób reprezentujących lub zarządzających wnioskodawcą muszą wypełnić i dołączyć do wniosku wszystkie osoby uprawnione do reprezentowania lub zarządzania oraganizatorem i pracodawcą, niezależnie od tego czy ich podpis jest wymagany na wniosku, Podmiot wnioskujący ma obowiązek ustalić osoby zarządzające i reprezentujące i dołączyć do wniosku wszystkie wymagane oświadczenia. 
​​​​​Planowany okres trwania umów wynosi 9 miesięcy prac interwencyjnych (6 miesięcy refundacji + 3 miesiące ze środków własnych) oraz 3 miesięczny okres gwarancji umownej. Ostateczny okres zawieranych umów będzie uzgodniony na podstawie ilości złożonych wniosków oraz wysokości środków będących w dyspozycji urzędu.


Składanie wniosków w terminie od 11.09.2025 do 12.09.2025

Wnioski należy uzupełnić elektronicznie i złożyć w sposób tradycyjny (podpis odręczny - kancelaria urzędu) lub w sposób elektroniczny (podpis kwalifikowalny - e-doręczenia).

Wniosek podpisują osoby upoważnione w liczbie wymaganej na podstawie dokumentów rejestrowych. Pozostałe osoby zarządzające lub reprezentujące wnioskodawcę dołączają oświadczenie dla osób zarządzających lub reprezentujących dołączone do wniosku

Urząd w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku poinformuje wnioskodawcę o rozpatrzeniu wniosku i wyrażeniu zgody lub jej braku na zorganizowanie prac interwencyjnych. W przypadku wniosku niekompletnego zostanie wyznaczony wnioskodawcy 7-dniowy termin na jego uzupełnienie. Wniosek nieuzupełniony w terminie pozostanie bez rozpoznania.

​​​​​

Zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanego bezrobotnego może być dokonany do 100% minimalnego wynagrodzenia. Refundacja nie może być wyższa niż faktycznie poniesiony koszt na wynagrodzenie, nagrody oraz ubezpieczenia społeczne od tego wynagrodzenia

Liczba umów, długość ich trwania oraz kwota miesięcznej refundacji (w ramach naboru) będzie ustalona w oparciu o  wysokość środków możliwych do rozdysponowania na etapie rozpatrywania wniosków.

Informacje przed złożeniem wniosku można uzyskać pod numerem 16 734 11 11 wew. 259 lub 255

Informacje w sprawie złożonego wniosku można uzyskać pod numerem 16 734 11 11 wew. 304

Wnioski i załączniki do pobrania

Informacje o publikacji dokumentu


ROBOTY PUBLICZNE - nabór nr RP/3/2025/RMWB - składanie wniosków od 11.09.2025 do 12.09.2025

Print Drukuj

Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministry Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia ROBOTY PUBLICZNE realizowane są na podstawie art. 136 ustawy. Prosimy o zapoznanie się i stosowanie zawsze aktualnego druku wniosku oraz załączników umieszczonych w ramach naboru. 
Oświadczenie dla osób reprezentujących lub zarządzających organizatorem oraz pracodawcą muszą wypełnić i dołączyć do wniosku wszystkie osoby uprawnione do reprezentowania lub zarządzania oraganizatorem i pracodawcą, niezależnie od tego czy ich podpis jest wymagany na wniosku, Podmiot wnioskujący ma obowiązek ustalić osoby zarządzające i reprezentujące i dołączyć do wniosku wszystkie wymagane oświadczenia. 
​​​​​​​​​​Planowany okres trwania umów wynosi 6 miesięcy refundacyjnych oraz 3 miesięczny okres gwarancji umownej. Ostateczny okres zawieranych umów będzie uzgodniony na podstawie ilości złożonych wniosków oraz wysokości środków będących w dyspozycji urzędu.

Składanie wniosków w terminie od 11.09.2025 do 12.09.2025

Wnioski należy uzupełnić elektronicznie i złożyć w sposób tradycyjny (podpis odręczny - kancelaria urzędu) lub w sposób elektroniczny (podpis kwalifikowalny - e-doręczenia).

Wniosek podpisuje wyłącznie osoba upoważniona ze strony organizatora, natomiast jeżeli pracodawcą jest inny podmiot to do wniosku należy dołączyć oświadczenie dla osób zarządzających lub reprezentujących pracodawcę (oddzielny dokument) podpisane przez osobę uprawnioną.

Urząd w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku poinformuje wnioskodawcę o rozpatrzeniu wniosku i wyrażeniu zgody lub jej braku na zorganizowanie robót publicznych. W przypadku wniosku niekompletnego zostanie wyznaczony wnioskodawcy 7-dniowy termin na jego uzupełnienie. Wniosek nieuzupełniony w terminie pozostanie bez rozpoznania.
​​​​​

Aktualna wysokość maksymalnej refundacji

kwota refundacji nie może być wyższa niż faktycznie poniesiony koszt na wynagrodzenie oraz ubezpieczenie społeczne od tego wynagrodzenia

Liczba umów, długość ich trwania oraz kwota miesięcznej refundacji (w ramach naboru) będzie ustalona w oparciu o  wysokość środków możliwych do rozdysponowania na etapie rozpatrywania wniosków.

Informacje przed złożeniem wniosku można uzyskać pod numerem 16 734 11 11 wew. 259 lub 255

Informacje w sprawie złożonego wniosku można uzyskać pod numerem 16 734 11 11 wew. 304

Wnioski i załączniki do pobrania

Informacje o publikacji dokumentu


PFRON - WYPOSAŻENIE STANOWISKA DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - Nabór wniosków nr WDS/2/2025/PFRON

Print Drukuj

Wnioski prosizmy składać od 01.09.2025 r. do odwołania naboru. Nabór zostanie odwołany w przypadku możliwości zawarcia umów na kwotę będącą w dyspozycji urzędu


Maksymalna kwota refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy do wysokości piętnastokrotnego przeciętnego wynagrodzenia (36 miesięcy zatrudnienia na stworzonym stanowisku)

Link do kwoty przeciętnego wynagrodzenia - kliknij


Wsparcie będzie realizowane w oparciu o zapisy:
1. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
2. rozporządzenia MPiPS z dnia 11 marca 2011 r.  w sprawie zwrotu kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej.

Na wyposażone stanowiska pracy będą skierowane  wyłącznie osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarosławiu jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy pozostające bez zatrudnienia posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.



 
WAŻNE! - Wnioski można składać przy użyciu systemu SOW

Kliknij, aby wypełnić i złożyć wniosek

SOW to ogólnopolski, bezpłatny i utrzymywany przez PFRON dedykowany system informatyczny, za pomocą którego osoby niepełnosprawne i jednostki działające na ich rzecz (pracodawcy, przedsiębiorcy, organizacje pozarządowe itp.) mogą przez Internet składać wnioski o wsparcie finansowane przez PFRON, dystrybuowane przez jednostki samorządu terytorialnego. Korzystając nieodpłatnie z systemu SOW, można przez Internet złożyć elektroniczny wniosek również w dzień wolny od pracy, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

Możliwe są 3 sposoby postępowania w przypadku wnioskowania:

Sposób 1 - elektroniczny
Wniosek należy wypełnić, podpisać elektronicznie (podpis elektroniczny lub profil zaufany) oraz złożyć (przesłać) do Urzędu całkowicie przy użyciu systemu SOW

Kliknij, aby złożyć wniosek elektronicznie

Sposób 2 - hybrydowy
Wniosek należy wypełnić w systemie SOW, następnie wydrukować, podpisać własnoręcznym podpisem (osoby upoważnione) oraz złożyć w siedzibie Urzędu - ul. Juliusza Słowackiego 2, 37- 500 Jarosław

Kliknij, aby złożyć wniosek w sposób hybrydowy

Sposób 3 - tradycyjny
Wniosek należy pobrać z linku umieszczonego na dole naboru, następnie wydrukować, uzupełnić ręcznie, podpisać własnoręcznym podpisem (osoby upoważnione) oraz złożyć w siedzibie Urzędu - ul. Juliusza Słowackiego 2, 37- 500 Jarosław

Do wniosku należy dołączyć:

1. Zał nr 1 oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis
2. Formularz pomocy de minimis
3. Klauzula informacyjna
4. Aktualne zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające dane, o których mowa w bloku B.
5. Odpowiednio:
1) bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie dwa lata obrotowe – w przypadku podmiotów sporządzających bilans,
2) w pozostałych przypadkach roczne rozliczenia podatkowe za ostatnie dwa lata wraz z dowodem przyjęcia przez urząd skarbowy lub poświadczone przez audytora albo z dowodem nadania do urzędu skarbowego,
6. Aktualne zaświadczenie z banku o posiadanych środkach finansowych, obrotach na rachunku za ostatni rok, ewentualnym zadłużeniu i prawnej formie zabezpieczenia oraz lokatach terminowych.

Kliknij, aby złożyć wniosek w sposób tradycyjny
Wnioski złożone w sposób hybrydowy lub tradycyjny zostaną naniesione do systemu przez pracowników Urzędu, przy użyciu którego będą poddawane ocenie formalnej oraz merytorycznej.
Uzupełnienie elektroniczne wniosku jest możliwe wyłącznie przy użyciu systemu SOW, zatem zachęcamy Państwa do korzystania z systemu, który umożliwia weryfikację formalną prawidłowego wypełnienia wniosku przed jego złożeniem. Wersja papierowa wniosku nie jest edytowalna elektronicznie.
Jest to system zewnętrzny (internetowy) zatem wszystkie instrukcje, wyjaśnienia, pomoc, FAQ dotyczące rejestracji, logowania, składania wniosków są udostępniane wyłącznie przez PFRON na poniższej stronie internetowej

Kliknij do strony internetowej PFRON/SOW

Informacje przed złożeniem wniosku można uzyskać pod numerem 16 734 11 11 wew. 255 I 259
Informacje w sprawie złożonego wniosku można uzyskać pod numerem 16 734 11 11 wew. 305

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


PODPISAĆ I DOŁĄCZYĆ DO WNIOSKU KLAUZULA INFORMACYJNA.docx

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik nr 1 do wniosku.pdf

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Formularz de minimis.pdf

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Formularz de minimis dla wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym.pdf

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


FORMUL~2 (1).pdf

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


FORMUL~2.pdf

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Wniosek o zawarcie umowy - (WDS) PUP Jarosław.docx

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


MPI plakat SP w Jarosławiu (6).pdf

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


19 Lubelska Brygada Zmechanizowana

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu