Zamawiający:
Powiatowy Urząd Pracy w PrzasnyszuSiedziba: ul. B. Joselewicza 6, 06 – 300 Przasnysz
REGON: 550347829
NIP: 761-10-79-141
Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: „ABC przedsiębiorczości" dla około 80 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb urzędu. Osoby będą kierowane na szkolenie cyklicznie, w ok. 5-15 osobowych grupach szkoleniowych. Czas trwania szkolenia (dla każdej grupy) nie może być dłuższy niż następujących po sobie 3 dni roboczych w wymiarze 24 godzin zegarowych, po 8 godzin dziennie w godzinach między 08:00 a 16:00.
- Kandydaci na szkolenie zostaną wskazani przez urząd. Lista uczestników szkolenia zostanie przekazana Instytucji Szkoleniowej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia, po zebraniu grupy.
- Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym, zorganizowanym w ostatnim dniu szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wg. załączonego wzoru.
- Szkolenie ma obejmować zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych (24 godzin zegarowych zajęć dla 1 uczestnika szkolenia) z zakresu:
- Rejestracji działalności gospodarczej;
- Organizacji i zarządzania własną firmą;
- Księgowości (wyboru formy opodatkowania, rozliczania z US i ZUS).
- Miejscem odbywania szkolenia powinien być teren miasta Przasnysz.
- Przyjmuje się, że godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Dopuszcza się ustalenie przerw w sposób elastyczny, ale nie mogą one skracać czasu trwania zajęć.
- W czasie zajęć muszą zostać zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe, sanitarne i socjalne.
- Pomieszczenia do wykonania usługi szkoleniowej muszą być dostosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia.
- Instytucja Szkoleniowa zapozna uczestników szkolenia z programem i harmonogramem szkolenia. Zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe tzn. podręczniki lub skrypty, zeszyty, materiały piśmienne, itp., które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu oraz zapewni w każdym dniu odbywania zajęć catering, w skład którego ma wejść: kawa, herbata, napoje, ciastka.
- Instytucja Szkoleniowa zobowiązana jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w czasie trwania szkolenia.
Termin realizacji zamówienia:
Poniżej przewidywane terminy szkoleń, urząd zastrzega sobie prawo do ich zmiany w zależności od aktualnych potrzeb:- rozpoczęcie szkolenia: 18.02.2019 r.
zakończenie szkolenia: 20.02.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 18.03.2019 r.
zakończenie szkolenia: 20.03.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 15.04.2019 r.
zakończenie szkolenia: 17.04.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 20.05.2019 r.
zakończenie szkolenia: 22.05.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 17.06.2019 r.
zakończenie szkolenia: 19.06.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 15.07.2019 r.
zakończenie szkolenia: 17.07.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 18.09.2019 r.
zakończenie szkolenia: 20.09.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 16.10.2019 r.
zakończenie szkolenia: 18.10.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 18.11.2019 r.
zakończenie szkolenia: 20.11.2019 r. - rozpoczęcie szkolenia: 11.12.2019 r.
zakończenie szkolenia: 13.12.2019 r.
Kryteria oceny ofert:
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się Instytucja Szkoleniowa, która przedstawi następujące dokumenty: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia
- oświadczenie o posiadaniu aktualnego w roku bieżącym wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej- załącznik nr 3 do formularza oferty
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej,
- oświadczenie Instytucji Szkoleniowej, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie szkolenia- załącznik nr 4 do formularza oferty
- wykaże co najmniej 3 szkoleń zgodnych z przedmiotem zapytania zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat- załącznik nr 5 do formularza oferty
- wykaże kadrę dydaktyczną, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- osoby zdolne do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz dostosowane do zakresu szkolenia- załącznik nr 6 do formularza oferty
- wykaże wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Wykazanie sali wykładowej do zajęć - załącznik nr 7 do formularza oferty
- pełnomocnictwo do reprezentowania instytucji szkoleniowej, przygotowania i podpisania oferty wraz z załącznikami oraz podpisania umowy szkoleniowej w przypadku, kiedy osoba nie jest osobą reprezentującą podmiot, widniejącą w dokumencie ewidencyjnym
Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena szkolenia – ustala się wagę kryterium: 0 - 70 punktów.
Sposób oceny: (najniższa cena/cena występująca w ofercie) x 60 punktów.
Doświadczenie instytucji szkoleniowej – ilość zrealizowanych szkoleń związanych z tematyką szkolenia w okresie 3 ostatnich lat w skali od 0 do 20 punktów (za każde przeprowadzone szkolenie 1 pkt. maks. nie więcej niż 30 pkt.)
Ustala się wagę kryterium: 0 - 30 punktów.
- cena 70%,
- doświadczenie w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zapytania
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę opatrzoną pieczątką firmową, podpisaną czytelnie przez Instytucję Szkoleniową w zaklejonej kopercie należy złożyć na załączonym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami:- formularz oferty szkoleniowej- w załączeniu
- program szkolenia- załącznik nr 1 do formularza oferty
- preliminarz kosztów- załącznik nr 2 do formularza oferty
- wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia - załącznik nr 8 do formularza oferty
- wzór anonimowej ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia - załącznik nr 9 do formularza oferty
- wzór umowy szkoleniowej - załącznik nr 10 do formularza oferty
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i posiada największą ilość punktów z ww. kryteriów oceny.
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty kompletne i przygotowane zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w druku oferty szkoleniowej, załączonym do zapytania cenowego. W przypadku stwierdzenia przez Komisję braków lub błędów w złożonej ofercie – oferta nie podlega ocenie.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przasnyszu przy ul. B. Joselewicza 6 w pok. nr 6 (sekretariat) w terminie do 28.01.2019 r. do godz. 15:00 z dopiskiem: usługa szkoleniowa: ,,ABC Przedsiębiorczości"Oferty, które wpłyną do siedziby PUP po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej oraz faxem.
Ofertę należy złożyć na formularzach załączonych do niniejszego zapytania
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zlecenie zorganizowania i przeprowadzenia ww. szkolenia zostanie dokonane na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, tj. bez jej zastosowania.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej urzędu
Zamawiający poinformuje Instytucję Szkoleniową, której oferta zostanie wybrana o terminie podpisania umowy. Integralną częścią podpisania umowy jest przedstawienie harmonogramu szkolenia.
W przypadku, gdy instytucja, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania umowy wówczas wybrana zostanie oferta instytucji następnej w kolejności.
Osoba upoważniona do kontaktu: Katarzyna Łada
Dodatkowe informacje:Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: zamowienia@pupprzasnysz.pl
W trakcie oceny wyboru najkorzystniejszej oferty możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonaniu oceny.
Dyrektor PUP może unieważnić postępowanie w każdym czasie nie podając powodu.